tirsdag 13. november 2012

Vi har akkurat fått inn nydelige kopper laget av kunstneren Bjørg Thorhallsdottir.

Vi har akkurat fått inn nydelige kopper
laget av kunstneren Bjørg Thorhallsdottir.


1 STK - KJÆRLIGHETSKOPPEN
I samarbeid med Porsgrund Porselen har Björg laget denne gode kjærlighetskoppen. Utenpå binder ordene "Jeg elsker deg" to mennesker sammen. Inne i koppen står det "Veldig mye (herfra til et annet solsystem og tilbake igjen . 1 kopp.
Pris: kr 290,00 

1 stk - MAMMAN MIN
Nye kopper fra Porsgrund Porselen. 1 kopp Snill, omtenksom, forståelsesfull, sterk, vakker, kjærlig god Verdens beste mamma
Pris: kr 290,00


1 STK MORGENKAFFE
I samarbeid med Porsgrund Porselen har Björg laget den deilige koppen til morgenkaffen. Utenpå står det " Kom og skål mens dagen våkner" og "Det er så deilig å sove etter at vekkerklokka har ringt - den beste søvnen...Ah. 1 kopp.
Pris: kr 290,00


1 stk - SUPER PAPPA
Nye kopper fra Porsgrund Porselen. 1 kopp. Super Pappa, du redder meg alltid uansett, og bærer meg når livet er tungt Pappaen min er den aller beste i hele verden.
Pris: kr 290,00



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar